nama: Mohd Hadihaizil Bin Din
Aku Lahir: 30 april 1983 kat maran pahang
pastu aku ni suker jer ngan mende˛ pasal komputer ni
contohnyer:
chating
web surfing
web designing
online gaming

apa lagi yg lerh dikongsi erh...
ermmm...

pastu aku suker gak tido
klu takder koje mmg aku suker jer tido...
apa jer aa nak jadi kan.. muhahaha...
cadangnyer mmg nak jadi engineer
tapi cam tak best jer jadi engineer ni
so itu jer aa buat masa ni

klu terasa nak kenal lelebih
sila aa contact aku erh

eizil@yahoo.com
eizil@hotmail.com
+491742436513
(yang henpon aku)
+497720992543(ni tepon umah)




selamat berhibur kat blog aku...



..:: SEGALA MENDE TERTULIS KAT SINI HAK MILIK PERIBADI SLUMBERMANN ::..


..:: Nak Guna Sila aa Bitau Dulu ye ::...




..::: SLumBerMann StuD|0:::..
::: Stud|O SLumBermann :::

::: blog Slumbermann :::

_=:Linkkan Blog Aku:=-




.::: Dapatkan Hosting Di Siini :::.


Blog Lag|




Destinasi Cinta - Mestica
credit: zuriyati


.:::: nilai laman ini ::::..
Vote for this Site!






merh borak ngan aku...
. -=Basic |nfo=- .



. NaMe .
Mohd Hadihaizil

. AgE .
21

. SeX .
MaLe

.LiVin It Up iN.
gErM

. RaCe .
MaLay

.sIgN.
TaUrU$

. Status.
BelUm KaHw|n

.InTeReSts .
. internet... chating with someone... .



   


Google

Web blogdrive.com


orang sedang melayari laman ini


::LAMAN CAM BEST YANG AKU SUKER LAWAT::

Komuniti Umum Untuk Semua
Komuniti PHP-Nuke Malaysia
RojakDotOrg
KedahOnlineDOTnet
Komuniti Online Komik Nakkal






::LAMAN MEMEMBER AKU LAKS::<



    Matnet web blog
    [ Sy41ful Weblog ]
    .: fungkur's Network :.
















<< April 2005 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



rss feed

 

 

 





Assalamualaikum...
Semoga Apa Yang Terdapat Di Ruangan Ini Sedikit Sebanyak Memberi Manfaat Kepada Semua
 
 
15.4.05
la la la la~~++
arini ari jumaat...

so cam besa bangun dari tido... gi pc jap.. tgk saper yang msg dan sebagainya...
pastu aku gi basuh muka, gosok gigi, pastu bersiap˛...
pastu aku kuar gi gym.. riadah sket pepagi... hehehhe...
balek jer dari riadah, gi kedai, beli makanan untuk stok tghari merangkap petang,
smpi umah aku mandi... pastu sesiap untuk gi solat jumaat laks...
balek solat jumaat, gi plaks pusat bowling..
men 6game ari ni...
training˛.... nak masuk tonemen nanti...
pastu balek umah...
baru laa makan... hehehhe... lapo sey... dah petang baru nak makan..
pastu lelepak depan pc...
tulerh blog ni...
pasni tatau laa apa plaks yang aku akan buat...

tu jer laa kot...

chiaow...

Posted at 4/15/2005 5:50:16 pm by slumbermann

slumbermann
April 25, 2005   06:27 PM PDT
 
ihikss.. tu laa pasal kan... hehehee.... ;)
anni
April 19, 2005   11:24 AM PDT
 
simple nyerk..x mandi ke..?\cam p ramlee jerk..
  

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments




Previous Entry Home Next Entry