nama: Mohd Hadihaizil Bin Din
Aku Lahir: 30 april 1983 kat maran pahang
pastu aku ni suker jer ngan mende² pasal komputer ni
contohnyer:
chating
web surfing
web designing
online gaming

apa lagi yg lerh dikongsi erh...
ermmm...

pastu aku suker gak tido
klu takder koje mmg aku suker jer tido...
apa jer aa nak jadi kan.. muhahaha...
cadangnyer mmg nak jadi engineer
tapi cam tak best jer jadi engineer ni
so itu jer aa buat masa ni

klu terasa nak kenal lelebih
sila aa contact aku erh

eizil@yahoo.com
eizil@hotmail.com
+491742436513
(yang henpon aku)
+497720992543(ni tepon umah)




selamat berhibur kat blog aku...



..:: SEGALA MENDE TERTULIS KAT SINI HAK MILIK PERIBADI SLUMBERMANN ::..


..:: Nak Guna Sila aa Bitau Dulu ye ::...




..::: SLumBerMann StuD|0:::..
::: Stud|O SLumBermann :::

::: blog Slumbermann :::

_=:Linkkan Blog Aku:=-




.::: Dapatkan Hosting Di Siini :::.


Blog Lag|




Destinasi Cinta - Mestica
credit: zuriyati


.:::: nilai laman ini ::::..
Vote for this Site!






merh borak ngan aku...
. -=Basic |nfo=- .



. NaMe .
Mohd Hadihaizil

. AgE .
21

. SeX .
MaLe

.LiVin It Up iN.
gErM

. RaCe .
MaLay

.sIgN.
TaUrU$

. Status.
BelUm KaHw|n

.InTeReSts .
. internet... chating with someone... .



   


Google

Web blogdrive.com


orang sedang melayari laman ini


::LAMAN CAM BEST YANG AKU SUKER LAWAT::

Komuniti Umum Untuk Semua
Komuniti PHP-Nuke Malaysia
RojakDotOrg
KedahOnlineDOTnet
Komuniti Online Komik Nakkal






::LAMAN MEMEMBER AKU LAKS::<



    Matnet web blog
    [ Sy41ful Weblog ]
    .: fungkur's Network :.
















<< June 2005 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



rss feed

 

 

 





Assalamualaikum...
Semoga Apa Yang Terdapat Di Ruangan Ini Sedikit Sebanyak Memberi Manfaat Kepada Semua
 
 
10.6.05
ihikss... pindah rumah... huhuhu
assalamualaikum semua...

so ni aku nak bitau... blog ni dah pindah umah... hehehe...

gi www.eizil.com takder dah kat sini..... ;) so pasni kita ke tmpt baru aa yer... hehehe...

tekan bawah ni kalau nak gi tgk...

ihikss




hhehee... so selamat sumer....

Posted at 6/10/2005 4:16:09 am by slumbermann

  

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments




Previous Entry Home