Entry: kehidupan sehariČ 25.5.05



assalamualaikum...

so kembali kita bersama slumbermann hari ni, heheheh... sejak dua menjak ni kehidupan maken lama maken sebuk dengan kejeČ pembikinan web yang serabut guiler ni, naek letih laks mengadap coding php ni... huhuhuh seb baek aa dibayar... kalau tak memang aku tak nak buat aa... letih siot... huhuhuhu... saper aa nak gi ngadap coding tu yang cam ampes tu.... 

sejak dua menjak ni... ramai kenalan baru aku kenal kat alam maya ni, tapi tatau apasal, baru kenal dah cam rapat jer plaks... huhuhu... serasi aa kot... ntah aa... aku pun tatau aa... tapi oaky laaa... gembira jer kan... at least ada aa kawan nak dilawan berborak... so takder laa bosan sangat kan.... so camtu aa gamaknyer kehidupan aku sejak dua menjak ni... hehehehhe... tapi tak kesah laa... camtu laa kehidupan... kekadang sebuk kekadang tak sebuk, kekandang serabut, kekadang tak serabut.... huhuhu... memacam hal aa kan.... ihikss... okay laa... tu jer aa kot aku nak tulerh arini....

wasssalam...

   2 comments

akira
July 18, 2006   07:58 AM PDT
 
=)
Remi
January 6, 2006   05:06 PM PST
 
Waaah ..best2. Great blog U got here!!. surfing2, terjumpa lak blog ni. I've put your blog's link kat my blog .

http://inforaimi.blogspot.com/
http://infoisyours.com/targeted/groups/

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments